VŠEOBECNÉ PRAVIDLÁ OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV
(GDPR)
Ak Klient a/alebo návštevník uskutoční objednávku na webovej stránke Prevádzkovateľa, zároveň tým udelí súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov.
5. Zdroje osobných údajov
Klient a/alebo návštevník webovej stránky prejaví svoj súhlas so spracúvaním osobných údajov prostredníctvom webovej stránky. Klient a/alebo návštevník webovej stránky môže zaškrtnutím príslušného políčka vyjadriť svoj súhlas v zmysle zákona o ochrane osobných údajov, aby Prevádzkovateľ spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti Prevádzkovateľa.
6. Doba uchovávania údajov
Klient a/alebo návštevník webovej stránky udeľuje Prevádzkovateľovi tento súhlas:
– po dobu nevyhnutnú na výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu
– po dobu nevyhnutne nutnú pre plnenie služieb
– na dobu neurčitú alebo do odvolania písomnou formou.
7. Odvolanie súhlasu
Súhlas so spracovaním osobných údajov môže Klient a/alebo návštevník webovej stránky odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu Klienta a/alebo návštevníka webovej stránky Prevádzkovateľovi.
8. Príjemcovia osobných údajov
Hromi s.r.o., so sídlom Poloma 160 082 73 Poloma, IČO: 53461959, spracúva osobné údaje predovšetkým pre vlastné účely. Okrem toho môže poskytnúť osobné údaje svojim obchodným partnerom, najmä za účelom plnenia zmluvných vzťahov medzi Prevádzkovateľom a Klientom.
9. Spôsob spracúvania osobných údajov
Prevádzkovateľ spracúva osobné údaje elektronicky a v listinnej podobe (napr. zmluvy, účtovné a daňové doklady, listinná korešpondencia) v systematicky usporiadaných evidenciách.
10. Podmienky zabezpečenia osobných údajov
Prevádzkovateľ vyhlasuje, že osobné údaje bude získavať výlučne na účel spracovania osobných údajov.
Prevádzkovateľ vyhlasuje, že osobné údaje tretích strán, získané prostredníctvom zmluvných vzťahov s Klientom spadajú rovnako pod tieto pravidlá ochrany osobných údajov a sú použité výlučne za účelom plnenia zmluvných vzťahov s Klientom.
Prevádzkovateľ nezodpovedá za porušenie zásad ochrany osobných údajov tretích strán spôsobené Klientom.
Prevádzkovateľ vyhlasuje, že zabezpečí, aby sa osobné údaje spracúvali a využívali výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu, na ktorý boli zhromaždené.
Prevádzkovateľ vyhlasuje, že bude spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje všeobecne záväzným právnym predpisom.
Prevádzkovateľ vyhlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené osoby a osoby zúčastňujúce sa obchodnej spolupráce, ktoré týmto plnia samotnú podstatu služby.
11. Záverečné ustanoveni
Klient svojou registráciou potvrdzuje, že vyššie uvedené súhlasy poskytol Prevádzkovateľovi dobrovoľne a je oprávnený ich kedykoľvek odvolať písomnou formou. Ako Klient svojou registráciou prehlasuje, že bol informovaný o podmienkach spracúvania osobných údajov.
Prevádzkovateľ je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich webových stránkach.
Tieto pravidlá boli vytvorené za účelom vysvetlenia ochrany osobných údajov a posilnenia transparentnosti pri ich spracúvaní.
Tieto pravidlá naberajú platnosť dňom 1.1.2023.
Copyright © 2023. Sijedinecny.sk – Všetky práva vyhradené